Порада № 0. Вимкнути новини і припинити скролити. Чомусь не зовсім те болдом виділили.
Хоч відразу після початку війни найм заморозили, зараз він поступово відновлюється. Буде знову хвиля відкладеного попиту. Найм буде звісно за умов безпечного перебування, наявності всіх умов для роботи тощо.
На жаль, їх хіба що можна звинуватити у відсутності BCP та комунікації з командою. У мене було замовлення яке також відмінили, наступне через партнера виконали з затримкою (спальники), і ще одне сама Розетка виконала з затримкою у тиждень. Лише у квитанції з НП помітив що відвантажували з Броварів, де якраз на передодні прилітало по кільком складам.
IT-шникам, які там працювали бажаю якнайскоріше знайти нову роботу — її зараз вдосталь. Все ж форс-мажор такого рівня наша країна переживає вперше. Розетці ж потрібно швидко адаптуватись, бо це єдиний магаз такого рівня і зручності.
Здесь вы полностью правы. К сожалению, ввиду повышенного спроса «психологов» развелось крайне много. Что хуже, они прикрываются коучами и практиками канселинга (counseling) что подразумевает сниженную ответственность за результат. Эта проблема продолжит нарастать пока не появится культура проверки. Особенным трешом славятся «гештальтисты», способные загнать человека еще глубже в проблему и со спокойной совестью слиться если терапия не удалась...
Жили и продолжают жить как ни странно). Пьют, страдают, лупят друг друга, умирают от диабета, гипертонии и других болезней. В своем упорстве пытались и продолжают пытаться решить сами. Сохраните ваш пост, и пост про видео, и когда вас накроет какой-нибудь п***ц, перечитайте.
Спасибо что поделились, отличная статтья! И конечно же за
пританцовывая под hvob
отдельно — 🖤.
Як на мене, ІТ — це такий самий бізнес, як і кіоск із шаурмою
Простіше я б сказав 😅
Только сейчас добрался прочесть, отличная статтья вышла. Ваша ситуация застала меня в таком же виде только в конце 2014 года.
Зараз навчаюся на магістра психології
Ось це єдине що має вагу, якщо у нормальному вузі, а не самопальних школах.
Щодо порад, наприклад всю секцію «Три кроки для роботи з роздратуванням», яку ви описали надто загально і все ж яка потребує індивідуального підходу щоб застосувати правильно. Тобто ви претендуєте на рівень знань психолога, хоча таким лише збираєтесь стати за освітою.
Микола, я звісно схиляюсь перед вашою мужністю давати психотерапевтичні поради без належної освіти і досвіду.
Вы правы, зачастую психотерапевты на этом и останавливаются, но другие движутся дальше, предлагая разные варианты что делать после «осознания» (инсайта).
Мне кажется вам стоило бы написать статтью на тему автора, тк автор даже «дефицит» не может без ошибки написать, что уж говорить о техниках борьбы с раздражением.
Для вас, як фаундера, мають підійти ті самі критерії, що і вигоряння: цинізм, апатія, низький рівень енергії, пасивність, агресія щодо колег і т.д.
быть полезным для бизнеса
Вы сами озвучили критерий. Потому что бывает и «много отличного», но абсолютно бесполезного с точки зрения ценности кода.
Слишком всё это приторно звучит чтобы быть правдой, равно как заявленный опыт и экспертиза автора.
Мне, как бывшему программисту, так гораздо быстрее и удобнее чем визуально создавать диаграмму в drag-n-drop режиме. Особенно в sequence или activity, где я могу долго попадать стрелочками в нужное мне место или тратить время на прихорашивание. Часто я открываю plantuml на встече чтобы вместе с тех командой или клиентом набросать диаграмму описывающую какой-то сценарий. Сама диаграмма затем уходит в документацию или команде на доработку, в этом случае удобно когда исходник диаграммы находится под git например и можно отслеживать изменения.
В целом это вопрос навыков и привычки, здесь каждый выбирает инструмент удобнее. В работе я также пользуюсь тем же draw.io или похожими инструментами.
Дякую за відгук!
Найчастіше це означає, що клієнт шукає інші альтернативи або йому і справді потрібен час для владнання інших бізнес справ або ж узгодження з керівництвом чи інвесторами. Поради у мене дві: запастись терпінням і продовжувати працювати з іншими лідами та підтримувати контакт з клієнтом на рівні радника. Останнє класно спрацьовує якщо вам вдалось отримати довіру, у такому випадку клієнт розповість хід своїх думок та concerns і вам це дасть інформацію для покращення пропозиції.
Спасибо большое! Кстати да, и саму книгу можно добавить в список выше 👍.
Дякую за відгук! 🙏
Вдячний за службу та розповідь!