Может ещё и читать все з бумажки, а не говорить не думая?
Слепой метод это как второй монитор, если у тебя его нет, то ты не понимаешь насколько с ним удобней. Наблюдая как коллега тупит смотря на клавиатуру, становится очень грустно.
Працював з другого курсу. Навчання було в першу зміну (до обіду), а робота після обіду і додатково в суботу. Платили як за повну ставку. Було тяжко, але після закінчення універу уже займав посаду middle developer.
Бачу тут двіюшників немає, ну нічого буду першим. В школі ніхто не заставляв вчитися, тому я майже нічого не вчив.7-го класу почав захоплюватися програмуванням різних простих ігор. Незважаючи на це в школі з інформатики було 10, а не 12. Ніразу не був на олімпіадах. Закінчив школу з середньою оцінкою 4,7.
Зі сторони деяких вчителів було багато булінгу — обзивали, казали що в житті нічого не вийде і це все вони робили перед всім класом. Серед однолітків мав багато друзів з якими завжди було весело.
З
Поступив на програміста в коледж. Вчився добре. З третього курсу в свої вісімнадцять пішов працювати програмістом на пів ставки. Потім закінчив інститут. Доріс до Senior лички та думаю куди розвиватись дальше.
На щастя погані оцінки ніяк не вплинули на подальше життя.