www.the-village.com.ua/...v-yaki-viyihali-za-kordon
як в воду глядів
І?
Вище порівнюються моделі авто по об’єктивним характеристикам, а не виробники та їх власники.
Чи на Вашу думку всі інші концерни білі і пушисті?
І ні, Ваших вподобань щодо dick не розділяю.
GLS — так, але прайс там космос :)
є ще семимістний GLB, але він як тігуан якщо не менший
у них час від часу бувають непогані знижки. багато хто ставить вольво нижче німецької трійки в плані преміальності — а даремно, на сьогодні фічі, дизайн, матеріали і тд. на одному рівні, а мотори — всі переходять на
В Японців своє дуже цікаве уявлення про люкс :) яке відрізняється від європейсько-американської класики. Але самі японці дуже поважають мазду і ставлять їх авто вище тойоти и тд. У них зазвичай велика кількість опцій в базі + цікаві мотори та дизайн.
Toyota Highlander, Lexus RX.
Але з
Тому кращим (але дорожчим) буде Volvo XC90.
GTA Vice City у баті на роботі... мабуть не самий вдалий вибір для
просто дешевше виходить (особоливо якщо на сім’ю), сам закордоном літом часто зустрічаю шведські і норвежські номери.
пробував обидва варіанти для поїздки в альпи — без авто складно добиратись до треків, а аренда на сьогодні якихось лютих грошей коштує (і це буде якийсь фіат 500 який в гору не їде), а доступних авіаквитків в Альпи вже давно не знаходив.
плюс залежить звідки виїзджати — якщо зі стокгольму, то сенсу меньше, якшо Мальме, або якесь смт в Смоланді — простіше вже на авто.
доступність тут більше порівнюючи з іншою скандинавією — адже на авто всі їздять на континент через південь Швеції.
Сам їздив тільки 3 рази в відпустку, обираю варіант Треллеборг-Росток (дешеві квитки та найбільша економія пробігу, однак займає 6 годин), проте можна й через Данію+паром Рьодбіхавн-Путтгарден (десь 3 години з Мальме до Німеччини), не сильно дорожче (міст+паром).
Із хорошого, замість парому Рьодбіхавн-Путтгарден будується тунель (femern.com), що зекономить час подорожі, а також, більш до останнього питання, дозволить пришвидшити сполучення потягів — обіцяють Гамбург-Мальме за три години замість нічного Snalltaget.
з власного досвіду про Швецію
відразу поправка — фідбек про південний (!) регіон, Мальме та околиці, сам тут 4 роки.
+ адекватне співвідношення податків (вся Швеція), cost of living (саме південь) та скандинавської інфраструктури (міста, транспорт, нав. заклади и т.д.).
+ так, статистично по скандинавії нижче зп, але є варіант осісти в місцевому аналозі FAANG (жартую, але є певний перелік компаній з головними офісами в регіоні, та крупні офіси BaaS) де в принципі високі зп в порівнянні з країною та в відношенні до того ж самого cost of living.
+ доволі високий попит на якісні кадри — попри невисоку кількість відкритих вакансій хороший спеціалість швидко осяде, низька конкуренція з місцевими (таланти переїздять до стокгольму-готеборгу в пошуках кращої долі, але більшість просто в більш простих індустріях замішана).
+ через міст Копенгаген, якщо мати контракт там а жити в Швеції — ви піймали Бога за пазуху і живете припіваючи (через різницю в курсі та костах в копенгагені). але це дуже нішевий варіант.
+ адекватна
+ адекватний клімат, ви достатньо на півдні щоб мати дуже приємне літо (особливо тим хто не переносить спеку) та не прям щоб мерзнути взимку. тут глобальне потепління має поправить ситуацію в кращу сторону.
+ високий рівень медицини — спірна тема, я не любитель лазити по клінікам, тому маю тільки позитивний досвід (та досвід друзів). хто дуже любить хворіти — тому взагалі в скандинавію ніц їхати :).
+ локація — це південь Швеції, тому адекватна доступність на авто до континенту, та великий аеро хаб в копегнагені.
+ мова — більше половини Мальме з прямими іноземним походженням, безліч експатів, і всі місцеві відмінно щебечуть на інгліші і не дуже щоб вас по цьому приводу пригнічують.
+ безпека — історії про кримінальний Мальме дуже роздуті, ніхто вас не троне, а «найнебезпечніший район Швеції» виглядає значно краще половини Києва, і в нього продовжуть вбахувать гроші.
+ якщо ви любитель outdoor активностей — хоч без гір, але сам регіон дуже красивий і різноманітний, свідченням є масова літня міграція німців та голландців в місцеві села, пляжі та караван-парки.
— нажаль саме шведські макроекономічні показники сьогодні не вражають — це відображується на цінах, зростанням аренди та інших платежів, для власників нерухомості — більш ніж подвійний ріст відсоткової ставки. поки не має відбраження на об’ємі найму чи скороченнях, оскільки великі місцеві компанії працюють на всю європу. але неприємно.
— не дуже «приємна» позиція нового уряду щодо мігрантів (навіть робочих) — в планах повставлять палки в колеса в вигляді talent visas (віза тільки по контрактам вище Х крон), екзаменів для громадянства (що насправді ок), та інших механізмів які, нажаль, в основному популістичні (правуватий уряд та дещо націоналістично налаштований середній і нижчий класи населення).
— класно тусити з експатами, але налагодити long-term зв’язки з корінними шведами важно (якшо воно вам треба). простіше в смт та селах, яких на півдні достатньо :).
— вітер — тут все просто, майже завжди дує з океану або з балтики, може просто напрсто за*бать.
це нішевий варіант бо перелік компаній не такий всеосяжний як в берліні, барсі і тд, але як попаде — ви можете розраховувати на адекватні затрати при високій якості життя, високий потенціал росту регіону, та нормальну георграфічну локацію зі всіма витікаючими (звичайно як звикнете до вітру :)
Це робиться для того, щоб було так:
www.transportstyrelsen.se/...afikolyckor/nollvisionen
а не так: accident.novyny.live/...iiskikh-raket-109189.html