• Коли та як варто підвищувати зарплату розробнику

    так це ж прекрасно!)
    реально, зараз взагалі без сарказму.

    ми просто намагаємося знайти людину, в якої в цьому списку із жінок, спорту, зброї і тд є ще й сфера, якою вона займається (це не тільки девів стосується просто, якщо що) і в ідеалі домен компанії.
    тому якщо будуть два кандидати, обоє будуть хорошими спеціалістами, зі схожим набором хард скілів, але один з них буде цікавитися нашим доменом, припустим, буде фанатом кіберспорту (у нас більшість продуктів так чи інакше з цим пов"язана), або навіть фанатом своєї спеціальності, то і він буде отримувати більше задоволення від роботи в компанії, і нам простіше буде з ним побудувати продукт.
    само-собою, це ускладнює хайрінг, але в результаті всі у виграші.

    Підтримав: Victor Gubin
  • Коли та як варто підвищувати зарплату розробнику

    Це якраз умови ринку) І вони само-собою враховуються, без цього нікуди. Компанія не може найняти чи утримати хорошого працівника, якщо вибивається з цього ринку по рейтах. Це само-собою зрозуміло.
    Питання більше по цінностях, за якими можна визначити, за кого потрібно боротися, і пропонувати рейт відповідний чи навіть вищий за ринковий, а з ким не вийде побудувати хороший продукт, і ніяка економія на хайрінг нової людини не зможе цього компенсувати.

  • Коли та як варто підвищувати зарплату розробнику

    Впринципі, частково згоден.
    Ідеальної моделі немає.
    Але зменшувати к-сть суб"єктивщини потрібно і можливо.
    Це досить комплексна і широка задача. І починати потрібно із цілей, стратегії компанії, її культури і цінностей (що насправді теж набір принципів, які повинні виникати щоб поправити існуючі проблеми, а не процес заради процесу).

    Підтримав: Artem Kurakin
  • Коли та як варто підвищувати зарплату розробнику

    так в цій формі вони якраз не технічні. з технічну сторону визначають на тех співбесіді із хайрінг менеджером і тех спеціалістом.
    тут же більше справа в майндсеті.
    якщо взяти для прикладу вирішення проблеми із попереднього досвіду, то на тех співбесіді більший акцент робиться на тому, як саме вирішувалася проблема, а на баррейзінгу — який підхід, як відреагував, які висновки зробив, яка була при цьому комунікація в команді, з менеджментом і тд.
    звучить дуже абстрактно, але тема співбесід досить широка) її в коменті не помістиш)

    Підтримав: Oleksandr Suvorov
  • Коли та як варто підвищувати зарплату розробнику

    гг) ну ноу-хау — це голосно сказано)
    грубо кажучи так, це ті ж питання.
    Єдине що, ми трохи попрацювали над формою, + практика показала, що краще, коли його проводить хтось, хто не зацікавлений у наймі людини (не хайрінг менеджер і не HR/рекрутер), і кому ми довіряємо у відповідності і трансляції наших цінностей.
    Загалом, нічого нового в цьому немає. Але саме для нас цей крок є дуже важливим.

    Підтримав: Oleksandr Suvorov
  • Коли та як варто підвищувати зарплату розробнику

    Плюсую, що не обов"язково. Кожна компанія сама вправі встановлювати свої принципі, цінності і інженерну культуру, і сліпо наслідувати чужому прикладу — дуже часто шкідливо.
    Це як з умовним SCRUM у вакуумі) ні в кого його немає, і насправді мало кому він потрібен в сферичній форму)

  • Коли та як варто підвищувати зарплату розробнику

    надто жирно)
    якщо задоволення від свого домену, бажання в ньому розвиватися, інтерес до своєї роботи — це рабський менталітет — то звиняйте)
    в моїй голові рабський менталітет — це навпаки робити будь-що, тільки б платили. але останнє речення — суто моя суб"єктивщина

  • Коли та як варто підвищувати зарплату розробнику

    ну не треба гіперболізувати) "

    изобразил горящие глаза

    " — це дуже легко визначається)
    є більш діючі методи. наприклад у нас є окремий степ інтерв"ю, баррейзінг. на ньому якраз визначається, як людина підходить до вирішення проблем, що її драйвить, з якими проблемами стикалася до цього, і як з них виходила і тд.
    Ну і крім цього завжди є випробувальний період.

    Підтримав: Oleksandr Suvorov
  • Коли та як варто підвищувати зарплату розробнику

    Звичайно, думка має право на життя, і так і є в більшості випадків.
    Я розказую про конкретний кейс нашої компанії.
    Коли будуєш продукт, намагаєшся знайти людей, для яких цікава НЕ ТІЛЬКИ фінансова мотивація.
    Це не означає, що люди повинні працювати на ідеї за ЗП нижчу ринккової. Це значить, що якщо для людини цікава ТІЛЬКИ фінансова складова, і при цьому вона не цікавиться продуктом, то ми просто не зробимо їй офер. І з іншої сторони, якщо людина проактивна, ініціативна, і хоче розвивати продукт разом з нами, то я зроблю все можливе зі своєї сторони, щоб її не змогли перехопити на ринку.