«Аутсорсери — це гарний початок кар’єри, логічним продовженням якої є прямі контракти.» Ярослав Характерник наводить свої аргументи про те, чому нам потрібні прямі контракти, щоб захистити ІТ-сферу від аутсорсерів.
Тестуємо швидкодію складеного первинного ключа (composite primary key) в таблицях з 20-ма вставками по мільйону рядків. Роботу трьох БД за таких умов — Postgres, MySQL та CockroachDB — порівняємо на спільному графіку.
Ярослав Характерник розбирає приклад використання Elasticsearch як основної БД, а також причини та наслідки такого рішення.
Ярослав Характерник описує у цій статті приклад, як йому вдалося підключити бібліотеку з GitHub через Wasm та прибрати виклик до сервера через API.
Коли на проєкті з Go Ярослав Подорванов зіткнувся з Swagger, він уже мав досвід роботи з gRPC. А тому вирішив пошукати, чи є можливість згенерувати клієнт для браузера. Як виявилось, можливість є.
Дженерики — це найбільш суперечлива тема в українській спільноті гоферів GolangUA. Golang Developer Ярослав Характерник вирішив спробувати використати дженерики для зменшення дублікатів коду. Деталі дивіться в статті.
Ярослав Характерник розповідає про DrawSQL — колекцію шаблонів баз даних. На його думку, проєкт має перспективи — та судіть самі і вирішуйте, чи підтримати його розвиток на ProductHunt.
Розважально-технічна стаття про мікробенчмаркінг від Ярослава Характерника, Golang Developer в Evrius.
Він пропонує порівняти, наскільки швидше сервер віддає вбудовані файли за звичайні, та які веб-каркаси вже встигли підключити go:embed, а які — ще в процесі.
Cтаття про генерацію коду на основі SQL-запитів. У ній Ярослав Характерник, Golang Developer в Evrius, розглядає бібліотеку sqlc, яка й відповідає за генерацію коду, а також goose для роботи з міграціями.
Різнотипний JSON зустрічається, коли в Go потрібно взаємодіяти з API, написаним на PHP, Node.js або інших динамічно типізованих мовах програмування. З його парсингом у гоферів часто виникають складності, помітив Ярослав Характерник, Golang Developer в Evrius. У статті він описав приклади парсингу.
Буде корисною фахівцям, які переписують проєкт на Go.
Стаття Ярослава Характерника, Golang Developer в Evrius, про швидкість збереження в ClickHouse та організацію процесу збереження. На прикладі проєкту анонімного пошуку роботи, якому треба зберігати в статистику різноманітні події: онлайн, перегляд вакансії та відгук на вакансію.
У матеріалі розглядається саме збереження подій, але щоб побачити повну картину, треба пофантазувати, яку статистику буде цікаво побачити користувачам.
У цій статті Ярослава Подорванова розглянемо помилку перевірки на nil в Go, причини помилки та варіанти виправлення. Стаття буде корисна гоферам-початківцям.
Розглянемо ситуації коли варто писати відгуки та чому це важливо для розвитку нашої індустрії.
Хто часто читає відгуки на DOU, той знає, які баталії відбуваються між спеціалістами та рекрутерами. Розглянемо причини та наслідки.
Тема парсингу JSON розрахована на гоферів, які перекваліфікувались з JavaScript, PHP, Python чи Ruby.
Ця стаття Ярослава Характерника буде корисною для досвідчених гоферів — можна буде рекомендувати її новеньким у команді. У ній є багато прикладів коду та детальні пояснення з посиланнями на популярні opensource-рішення.
У цій статті Ярослав Характерник, Golang Developer в Evrius, зібрав приклади помилок в Go та перевіряє чи знаходить їх статичний аналізатор коду. Матеріал буде цікавий Go-розробникам: як спеціалістам, так і новачкам.
Стаття буде цікава розробникам, які думають про перехід з PHP на Go. Ярослав Харатерник детально порівнює мови, а також дає поради та список корисних ресурсів для вивчення.
Ярослав Характерник помітив, що коли на співбесіді з Go питають про синхронізацію, то переважно запитання звучить: «Як розпаралелити задачу?». Інколи краще використовувати оптимальні структури sync.RWMutex та atomic.Value. Стаття буде цікава спеціалістам, які збираються перекваліфікуватись на Go або вже мають досвід з цією мовою та хочуть краще структурувати свої знання.
Якось автору цієї статті знадобився простий інструмент, який буде переводити JSON в Protobuf. Наявні проєкти були сирі, тому він написав свій JSON to Proto на основі інструменту, яким часто користується — JSON to Go.
Ця стаття — про практичне використання face recognition в Golang.