Golang Developer в DocHQ

Статті автора Ярослав Характерник (стор. 2)

Синхронізація в Go: використання спільних даних

Ярослав Характерник 4219

Ярослав Характерник помітив, що коли на співбесіді з Go питають про синхронізацію, то переважно запитання звучить: «Як розпаралелити задачу?». Інколи краще використовувати оптимальні структури sync.RWMutex та atomic.Value. Стаття буде цікава спеціалістам, які збираються перекваліфікуватись на Go або вже мають досвід з цією мовою та хочуть краще структурувати свої знання. 21

Приклад використання esbuild

Ярослав Характерник 1102

Якось автору цієї статті знадобився простий інструмент, який буде переводити JSON в Protobuf. Наявні проєкти були сирі, тому він написав свій JSON to Proto на основі інструменту, яким часто користується — JSON to Go. 2

Обережно, кодогенерація

Ярослав Характерник 4212

На прикладах Ярослав Характерник пояснює, чому для кодогенерації краще використовувати стандартизовані, а не оптимізовані бібліотеки, що краще протестовані та мають менше помилок. 36

Збільшення швидкодії Redis-у через розділення на домени

Ярослав Характерник 2049

Redis дуже простий і потужний інструмент, але хоч і має велику швидкодію та все ж однопотоковий. Та якщо для кожного домену виділити окремий Redis то можна збільшити швидкодію, про це і буде дана стаття, про мікробенчмарки. 4

Пошук в глибину на прикладі задачі Ханойської вежі використовуючи Rust

Ярослав Характерник 2299

Стаття про вирішення задачі «Ханойські вежі» через пошук в глибину з використанням стандартних структур даних, наявних в Rust з детальним описом. Основна ціль статті — знайомство з Rust на простому прикладі. 17

Використання структур як ключів для мапи в Golang

Ярослав Характерник 1953

Уже пару років працюю з Go і хочу розповісти про помилку яку робив сам а також зустрічав у колег, які також перейшли з PHP чи Python на Golang, а саме серіалізація ключів. В цій темі наведу приклади помилок, виправлення і мікробенчмарки. 13

Порівнюємо два формати серіалізації даних: Protobuf vs JSON

Ярослав Характерник 11187

Ярослав, Golang-розробник, порівнює два формати серіалізації даних: Protobuf і JSON, а також ознайомлює з інструментами її оптимізації. Стаття буде цікавою гоферам, які використовують серіалізацію для збереження та передачі даних. 63

gRPC-автогенерація Front-end-у

Ярослав Характерник 7568

Автогенерація коду — це перекладання однотипної роботи на комп’ютер або спосіб уникнення помилок-одруків під час копіювання коду. У статті Ярослав, Golang-розробник, розбирається з grpc-web і пропонує інструкцію, як створити прототип форуму DOU, використовуючи grpc-автогенерацію Front-end. 18

Використання Defer у Go

Ярослав Характерник 4377

Defer — команда для відкладеного виконання дії перед завершенням основної функції. У цій статті йдеться про добре відомі приклади використання команди defer у Go. Автор також розглядає випадки, коли defer зайвий. Початок статті буде розрахований на початківців, а продовження — на вже досвідчених розробників. 7

Синхронізація в Go: горутини, тести, варіанти

Ярослав Характерник 5381

Ця стаття про синхронізацію результатів від паралельно виконаних підзадач, призначена для спеціалістів-початківців та тих, хто планує перейти на Go. Ярослав Характерник, Go-девелопер, розповідає про вартість горутини та варіанти перевірки її на швидкодію. 10

Приклад gRPC-мікросервісу на Go

Ярослав Характерник 9941

Фреймворк gRPC можна розглядати як хорошу заміну REST під час взаємодії між мікросервісами. Ярослав Характерник, Golang Developer, демонструє розробку мікросервісу для збереження статистики. 39

Визначаємо вартість декоратора в Golang

Ярослав Характерник 7004

Привіт, мене звати Ярослав, займаюсь розробкою сервісу для збереження активів у криптовалюті в компанії ITAdviser, розробляємо на Go. У цій статті розглянемо декоратор, його вартість і чи варто використовувати його в розробці нових сервісів. 57

← Сtrl 12 Ctrl →