Різні потреби та підходи вимагають різного тулсету. Тут не питання в акаунтах, а в тому, щоб якісно закривати певні моменти віддаленої роботи/навчання.
Ми перетворили курсові роботи, у проекти, на початку кожного семестру студенти діляться на команди та вибирають тематику проекту, а в кінці кожного семестру — захист цих проектів, на захист запрошують незалежне журі (спеціалістів з різних галузей/відділів різних ІТ компаній) яке і виставляє частину балів. Ще частину виставляє ментор, котрий працював з командою на протязі семестру + коміти в гіт + статуси + Трелло борд і це все трансформується у загальні бали
Стосовно технічних аспектів і більш глибшого аналізу конкретних платформ, я планую, як тільки буде ще кілька вільних годин часу, розписати більш докладніше. Стосовно «Component Locking» це — як приклад, підходів до реалізації паралельної розробки/мультитаскінгу є багато. Якщо, наприклад, розглядати MuleSoft, сам процес і підхід до розробки там відбуватиметься значно звичніше/ближче до класичного.
Стосовно перших двох запитань — якщо розглядати, наприклад Dell Boomi,думаю, що проблем з реалізацією поставлених задач не буде жодних, все буде залежати від ціни яку доведеться заплатити за додаткові фічі/ліцензії і т.д. Я, на жаль, не можу розповісти докладно про проекти і клієнтів з якими доводилось працювати, у зв’язку з NDA, але ось тут є непогана стаття на цю тему: resources.boomi.com/...gs-depends-on-integration
Стосовно третього запитання, так, підхід до розробки (та і загалом SDLC ) дещо відрізняється від класичного. Але такі речі як,наприклад, «Component Locking», автоматизація процесу деплойменту, version control, моніторинг в своїй інтерпретації теж присутні.
Привіт, стосовно Kafka — в більшості, так, я з Вами погоджусь,
Apache Kafka, доволі непогано справляється з поставленими задачами і достатньо гнучка для реалізації горизонтального масштабування. Але якщо мова заходить за налаштування, адміністрування та підтримку імплементованих рішень, тут в iPaaS є певні переваги. Згоден також, що ціна iPaaS платформ явно вища за open source рішення. Але стосовно якості та швидкості імплементації я все ж таки, наразі, бачу перевагу на боці інтеграційних платформ.
Справді класний івент. І доречі дітям було доволі цікаво, не дуже розумію звідки в коментарях до статті стільки негативу... Ну «хейтерс гонна хейт, мікром’які явно за вами плачуть ;-) » , сподіваюсь, що наступного року ГодинаКоду знову відбудеться з таким ж самим запалом і розмахом.
Ну і на останок цитата: «...Если у вас есть машина и вам важны дорога, то зачем вам хороший автобус и все его сервисы?» розставила особисто для мене все на свої місця. Де б не жив автор статті, з таким світоглядом усюди все буде не так і проблема тут не в країні, мові, податках, а у бажанні думати не тільки по себе.
Тут (в статті) проблема не в мові, а в порозумінні між людьми. І я мав в Польщі ті самі проблеми, але не плакався, що вони всі такі-сякі мене не розуміють ( пам«ятаю свій перший похід в аптеку), а спробував на мигах показати що мені потрібно (іноді брав з собою співробітників), завжди питав «як і що називається», так, іноді продавці, лікарі усміхались, але відповідали. Погоджуюсь, що не всі поляки знають англійську, а навіщо це їм? адже вони вдома, а я гість. Висновок один — думати потрібно самому бо за тебе цього ніхто не зробить.
А ви пробували просрочений і зіпсований товар назад повернути (наприклад десь в Сільпо)? Або принаймі зауваження зробити? Спробуйте — відчуття неймовірні :-)
Стосовно страхівки — Luxmed, стосовно податків — так в Україні 90% ІТ"шників — ПП, а от не ПП так само платять в районі 30%, але тут я принаймі бачу куди, кому і за що я плачу. Стосовно мови — аналогічно мав проблеми з мовою, але швидкі курси, телевізор, співробітники, книжки допомогли і через 2 місяці я говорив і розумів 80% всього (в поліклініці, різних органах ніяких проблем не було). Стосовно оформлення на роботі, пошук квартири зі всім цим мені прекрасно допоміг мій роботодавець. Стосовно доріг і автобусів і т.д. тут від мене просто без коментарів.
P.S. А ви спробуйте в нашу поліклініку звернутись з проблемо і тоді побачите як вас футболитимуть від кабінету до кабінету.
Я вже рік тут (в Польщі) працюю Java девом і 90% тексту це — брєд, чувак не знає англ. ні польської мови. Так, податки є і не маленькі, але пенсія + мед. страхівка і ще багато мілких речей (принаймі є можливість дитині прививки зробити і в магазинах тебе ніхто не обматюкає, і їжою не труєшся). І ще одне, мені дууже цікаво чи у Львові він буде вчити українську.
С точки зрения бизнеса — все сделали правильно. Клиенту, в первую очередь, нужна уверенность в том что его бизнес не пострадает несмотря ни на что. Софт Серв на протяжение всего времени держал нейтралитет, гарантировал безопасность вложений и высокое качество продукта. Решение закрыть дев центр в Севастополе наверное было не простым но верным. Теперь о Крымских друзьях ITшниках... У вас «Путлеровская» эйфория пройдет месяцев этак через два — три ( или когда повзрослеете) и тогда ,возможно , проснется здравый смысл, возможно, дойдет что мир открыт для новых идей, возможно, вспомнится что когда ночью кропел над очередной книжкой, над кусочком кода, вынашивал идеи и все это для того чтоб достичь цели — поймать мечту и воссоединиться с миллионами других таких же умов. Вы наверное забыли зачем изначально хотели стать программистом... Многие скажут «Баблоооооооо!!!!», но я уверен что среди вас есть те бунтари которые,как и я, вынашивают свои идеи, кропя по ночам над своим собственным детищем... И именно таких людей мне жалко... Поэтому удачи вам... И ждем во Львовском дев центре ;-)
“or” Groovy, again it’s an option