Можна знайти готовий або майже готовий коптер з невеликою націнкою (порівняно з вартістю деталей). Я про коптери які тягають кілька кг. Іноді це вигідно — переплачуєте умовних 200 доларів, але не тратите зайвий час (що часто критично). Більше того — можливо ми теж так будемо робити. Але все рівно вам треба туди поставити камери і зв’язок під ваші вимоги. Рідко коли можна знайти готовий коптер під вагу, який при тому має зв’язок і камеру якраз таку як вам треба. Виготовити, налаштувати і змонтувати системи скидання. Багато-багато тестувати це все щоб знати точні безпечні ліміти. Підтюнити налаштування автопілота (для прикладу щоб він тупо не сідав коли втрачається GPS і зв’язок). Словом багато дрібних деталей. Короче кажути — так це можливо, але треба добре пошукати щоб знайти те що вам підійде на фронт, плюс потім все рівно треба заморочитись по вищеперечеслених пунктах. Нічого складного насправді, головне мати час і впертість :)
Взагалі було б непогано, якби хтось з досвідом приєднався. Ключове словом з досвідом. Бо вчити когось нажаль немає часу вже.
Тут потрібне постійне фінансування. Держ. замовлення і т.д. Ну і кидати основну роботу. Нажаль це не прийнятний ризик зараз, бо фінансування може і не бути, а зарплати команди попри всю допомогу донатами, поки що залишається основним ресурсом. З іншого боку є багато дуже достойних команд, яким думаю це вдастся. Так що як не ми — хтось інший. У нас ще є літаки, думаю це буде більш затребувана птаха ніж коптер (банально тому що літаки більш дефіцитні зараз, ну за ціну коптера ми робимо їх 2). Можливо там кількості уже будуть близькі до дрібносерійного. Як тільки отримаю позитивні відгуки з фронту — напишу нову статтю :)
Тут право найбільшого донату :) Той що купиво за свої — закотимо знатний холівар :)
Назвав би так літаки. У нас якраз пара. Але назва уже зайнята :D
Відверто кажучи, займається подібним доволі багато людей. Я тільки в своєму місті знаю з десяток команд. Тому тут нічого унікального. Але в будь-якому випадку дякую.
Дякую.
Те що було першим. Це беушні польські Air 2. Їх віддали в розвідку. Ну а коптер так, ми від нього дуже багато не чекали через камеру. Але виявлось це не так критично для таких коптерів. Зате все решту (політний час, зв’язок) — добре.
А, ну і розмір. Це далеко не великий коптер на фоні ударних коптерів які є на фронті (R18, Кажан). Але все таки його видно і чуто сильно далі ніж Мавік.
Ні тільки скидання. Тобто в теорії можна. Але співвідношення ціна / характеристики робить з нього не найкращого розвідника. Для розвідки, по грошах краще зразу купити Mavic 3 і прошити його (щоб не бачив Aeroscope)
Щодо літаків. По моїх суб’єктивних спостерженнях ніцінка (на фоні вартості деталей) там суттєво більша. Вибір суттєво менший. Ну і та ж проблема яка і з коптером — потрібно камеру, зв’язок під себе. Тут ще питання що називати літаком :) Купити штуку яка має планер, двигуни і може літати — тут без проблем, вибір дуже великий. Але все рівно туди ще треба політний контроллер, камери , зв’язок і т.д.
Це все я про комерційно доступні деталі і бюджетний клас.