Прочитав тут коментарі з поганими відгуками про процес спілкування з кандидатами, і бачу, що це не окремі винятки, а таке робиться постійно.
Я пройшов всі етапи співбесіди (тести, технічне з тімлідом, з директором департаменту і навіть службою безпеки), після чого мені сказали, що наберуть «сьогодні-завтра». Після пару днів мовчанки мені прислали копіпащений лист на пошту, де просто сказали, що ви нам не підходите. Коли я попросив фідбек, вже більше тижня не отримую ніякої відповіді.
Якщо ви називаєте себе лідером світового ринку, потрібно відповідати рівню!
Гарного дня!
100% рекомендасьйон!
— найперше це люди! Реально круті професіонали і не зануди. Люди з досвідом, бажанням робити щось цікаве, почуттям гумору та й просто easy to deal with. Я б сказав це не гурток геологів, де кожен сам за себе, а потужна баскетбольна команда. Ми вміємо разом працювати, тусити, їздити на лижі, на море, фестивалити, проходити разом курси, конфи, медитувати в офісі, грати на інстументах (в нас є музична кімната) і купу всього іншого.
— довіра Безлім у відпустці чи кількості дей офф. Довіра до людей, до їхнього професіоналізму — це те, що зразу тут привертає увагу. Не потрібно пояснювати чому ти сьогодні не зможеш вийти на роботу, або чому сьогодні треба піти після 13, це нормально, що ти не робот.
— супер цікавий продукт (дійсно фаново навіть самому подивитися аналітику хто купує bmw, а хто ford, чому, які позитивні/негативні сторони в кожного і так далі)
— розвиток! коли ти в команді супер розумних людей з досвідом по 20 років, а бажанням щось робити як в студента на першій роботі — тебе це неодмінно заряджає. В YouScan є бонуси за прочитання книг, оплата курсів та будь-яких матерілаів які допожуть розвиватися.
— процеси! будь-що можна обговорити, змінити, запропонувати своє бачення. Зараз робота за методологією ShapeUp від Basecamp, де ти активний учасник створення задач на конкретний цикл.
— Відкритість Перша компанія де настільки все transparent. Будь-хто може подивитися процеси команди з маркетингу, sales, Customer Success, продуктвої команди, фінансової. Які у нас метрики, де була крута маркетинг кампанія, скільки ми витрачаємо щоб вийти на новий ринок, які OKR (Objectives and Key Results) в компанії, яке бачення CEO. Одним словом — все, для нормальної роботи команди і руху вперед.
— Чіловість Ми не робимо операцію на серці, це нормально зробити помилку, не треба цього боятися. Просто аналіз і робота нал помилками, no stress.