У мене є друг який починає робити систему (правда більше схоже на маркетплейс для послуг) для житлових комплексів. Можу дати Ваші контакти, правда я не до кінця розумію Ваш продукт\систему (мої контакти в профайлі...скайп).
Це друга сторона проблеми яку доведеться вирішувати..
ИИ вже є, його скоро почнуть використовувати в промисловості, для надання сервісів й потреба в робочих руках дуже скоротиться... При цьому фінансова система буде жити як жила, але способів заробити гроші у людей стане набагато менше....й це відбудеться в короткий час, так що ми не встигнемо адаптуватись...
Далі гроші будуть просто роздавати...але виникає питання як розподіляти, й як стимулювати при цьому нас розвиватись? Ми вже навіть почали робити цю криптовалюту (educat.cash) яка буде генеруватись в процесі навчання. Основна задача надати людям стимул для розвитку й спосіб розподілу грошей коли буде існувати\використовуватись ИИ.
=))
А ви пробували використовувати програми які читають текст, й яким можна задати швидкість комфортну для Вас?... =)))
60 років тому процесори були багатоядерні?
Наприклад аудіо, теж відео, Mind Map схеми, Ваш варіант ... =)
Тест не може вирішити, він може підказати до чого у людини є здібності, й що буде даватись легше....А те до буде даватись легше як правило буде приносити більше задоволення.
=)
Курсера робить значний вклад в цому напрямку, але там багато обмежень:
— тебе учать, й з фіксованим темпом.
Тобто інформація є, її не потрібно шукати, вона однакова для всіх (форма й суть)
— ти не можеш учити
А інформація набагато краще засвоюється коли ти нагаєшся її комусь пояснити
— ти сам маєш обрати що вчити без розуміння чи це потрібно й кому чи для чого це потрібно
А якщо ти дитина, школяр, чи будівельник чи живеш в місті де 90% людей шахтери?
— знання перевіряються тестами чи іншими студентами, тобто просто теорія
А не проектами в команді, тобто практикою
— не можна комунікувати з тими студентами які разом з тобою вивчають курс
Так, можна, але на форумі, де інформації океан.
— gamification, артефакти, електронні гроші відсутні
Тому багато студентів не закінчують обрані курси. Статистику я не знайшов, бо, я думаю, що
вона лякаюча.
Так, й використовувати Ruby для цього. ;)
Це ж буде прикольно...Діти зможуть дуже рано його вивчити.
Я намагався не використовувати категоричність, й намагався передати, що потрібно створити динамічну «екосистему», яка буде жити завдяки людям\організаціям які будуть нею користуватись. Й точно вона не може підходити на 100% всім й задовільнити всі потреби.
=))
Тут вже цікаво подискутувати:
Вузи дають вже майже готових для полірування Джунів
1.1 Вузи на це витрачають
1.2 Що людина отримує на виході з вуза? Розуміння в якому напрямку йти (і то не завжди), якусь початкову теорію (типи данних, алгоритмизація, сортування данних +\-, бази данних, мова програмування яка людині сподобалась й яку він захоче використовувати при роботі)! Щось ще?
вбирає в себе стільки джунів скільки може «перетравити»
Скільки часу\грощей потрібно для того щоб підготувати джуна готового до роботи? Чи готові замовники, контракт яких «Ми» виграли в тендері чекати такий час? =)))
Я згоден, що «підготувати джуна за 10 місяців» можна, але не з 100% ймовірністю для кожного з кандидатів. Але Ви маєте розуміти що написано для PR-у, й розраховано на тих хто цього не розуміє, а таких людей нажаль в Україні багато.
З питанная аналізу ринку освіти:
1. Університети:
КНЕУ, Економічна Кібернетика. Cам вчився, й брав студента на роботу, нічому особливо не научать. Хоча роблять акцент на самостійному вивченні, тобто 60% теорії, 40% практики, але все сам. Викладачі тільки перевіряють.
КПІ, ІПСА. Учать як
ФІФТ Розказують що планують дуальну освіту.
Шевченко, Кібернетика. Учать як
Могилянка. 60% пракики, 40% теорії, студенти можуть самі фомувати программу навчання. Але потребу ринку задовільняють не на 100% бо не знають що йому потрібно.
Український католицький. Також є позитивні відгуки, можна почитати на доу.
ХПИ, Сумський гос.ун. с які роблять свої онлайн-платформи. Але який в цьому сенс, якщо їх вже десятки, й частина взагалі безкоштовна: e-learning.co.ua/lms
Висновок. Одиниці Університетів які намагаються змінитись, ті якізмінюються не встигають за потребами ІТ.
Список місць де проовдять курси й кількість людей яких вони підготували тут:
dou.ua/...hools-rankings-2016/#goit
Ось інфо яка показує що в основному компанії навчають джунів самостійно: dou.ua/...ta/articles/juniors-2015
Виникає питання куди йдуть працювати 44к які вчились на курсах?
В більшості курсів, онлайн чи офлайн, приймають без тестів перед прийомом. Чи перевіряють рівень знань при закінченні курсів перед видачею «сертифікату» однозначно сказати не можу, але те що я бачив\знаю, то ні.
Для них, головне не навчити правильно, а заробити гроші, як й для всіх комерційних огранізацій.
ІТ академії при компаніях (DTEK, Epam, Ciclum ...), знають чому вчити, як, там як правило 60\40% практика\теорія, ІТ Академія розказує що вони взагалі переходять до 80\20%, забирають людей після навчання до себе, але потрапити туди можуть не всі, бо місць не багато. Ось тут «трохи» інфо: elearncorpua.blogspot.com/...04/12-e-learning.html?m=1
Висновок: Якісно готувати достатню кількість нових ІТ спеціалістів в Україні ми не встигаємо. Й в найближчій перспективі ситуація не зміниться якщо не буде революційного рішення проблеми.
1. Так ви праві, ви побудували дуже логічну для себе послідовність послідовніть слів.
2. навіщо мені описувати щось логічніше для вас? Поки, я не бачу в цьому потреби. Крапка.
П.С. Ви активний, як мінімум на ДОУ аккаунт, й це дозволяє сформувати певну картину Ваших цінностей, мотивів й методів. Вам це приносить задоволення в тій формі в якій Вам хотілося б? (просто подумайте)
=) Прочитайте логічніше про що я писав: «вони краще з комерційного що я бачив в Україні». Підкреслюю: «з того що я бачив».
Логічний зв’язок: я усвідомлюю що я бачив не все, тому й запитую про Ваші знання й інформацію: «читайте наступні слова в реченні яке ви цитуєте».
На це потрібно трохи часу для того щоб згадати й зібрати інформацію бо її трохи вже назбиралось в різній формі й в різних місцях =). Потараюсь його знайти\звільнити в найближчі дні.
Не хочу продовжувати Холівар на тему «революція в ІТ освіті», як мінімум тут, в цій темі, бо сподіваюсь скоро зроблю іншу =))))
Але поки, вони краще з комерційного що я бачив в Україні. Тут буду вдячний за Ваш\твій досвід й знання (покажи що є гарного для України для отримання ІТ освіти).
Про форму й суть я не сперечався й не буду вступати в цю полеміку, бо тут вже багато написано. А от про результат, повторюся, ще рано говорити. Так, не все в тому що там розказували в день відкритих дверей вяжеться до купи (наприклад хлопець який розробив программу навчання про яку він розказував, молодий й жодного стосунку до Ізраїльських Інститутів, про які там багато розказували я не почув\побачив. Хоча може просто не уважний =)
Але для початку можна подивитись на саму программу навчання, потім на проекти які зроблять випускники для отримання «диплому», й потім на кількість людей яких звідти заберуть одразу в люкс, інф, чи цикл.
Тогда почему все дают негативную оценку и проводят аналогии имея 0% информации? =)))
Посилання на проект класне, заніс в Favorites схожу на нього обов’язково =)
Але з даніт не все так погано.
Ви ходили туди на день відкритих дверей? Ви розмовляли з людьми які там вчились\учаться, ви з такими працювали? Ви знаєте що не всіх бажаючих туди приймають (не пройшов тест на IQ, не беруть =)? Ви знаэте який % випцскників влаштовуються на роботу при закінченні курсів в ті компанії що «є членами ради»?
Відносно передвзятого ставлення до РМР в Україні. Я довго думав чому, але недавно зрозумів. У PMI є кодекс, якщо ти його порушив, й про це повідомлять институт, то він просто позбавляє тебе членства. Це не основна причина, але РМР його дотримуються (я не знаю жодного хто б його порушив). Основна суть кодексу — не можна обманювати. А це дуже росходиться з веденням бізнесу багатьма Українськими компаніями й якщо вона не маленька, то там вже скоріш за все вже знають про таку особливість поведінки РМР.
Тому перед тим як отримати сертифікат спочатку задумайтесь, ви до цього готові? Й тут я про мораль, а не знання\розуміння.
Lana, Дякую за посилання, буду знайомитись глибше..
Те що зараз робиться (courcera, human.ua, й т.п.) це оцифровка, зміна способу передачі знань\інформації й це класно\корисно. Але це еволюційні зміни, а нам потрібні революційні. Нам потрібно ламати шаблони, й починати усвідомлювати що якщо ти очікуєш що тебе будуть вчити, то з сучасними темпами змін, ти завжди будеш позаду (для того щоб з’явився вчитель, він має витратити час для того щоб вивчити самому, й бажано щоб це буда не чиста теорія).
Те що я бачу, нам потрібно вчитись колективно — вивчати самому допомагаючи навчатись іншим. Те що я написав не претендує на фіналізоване рішення\спосіб, це все потрібно створювати, перевіряти, адаптувати й залишати тільки те що буде працювати, й для вирішення проблеми потрібно зробити систему яка здатна буде еволіціонувати «самостійно».