Мала досвід співбесіди в цій компанії на посаду email marketing manager.
Враження склалось досить позитивне.
Приємне спілкування, чіткі і чесні фідбеки, реалістичні задачі.
Мала досвід співбесіди в цій компанії на посаду email marketing manager.
Враження склалось досить позитивне.
Приємне спілкування, чіткі і чесні фідбеки, реалістичні задачі.
Однозначно рекомендую работать в компании Ikajo.
Дело не только в веселых корпоративах, оплате курсов, корпоративном английском и испанском,"чай-кофе-печеньках".
Здесь есть то, о чем мечтают все IT компании для удержания сотрудников.
Неимоверно дружная атмосфера настоящей второй семьи. Это мотивация к самосовершенствованию, которая возникает сама-собой. Люблю вас, ребята.
Відправила своє резюме до компанії на посаду Middle Email Marketing Specialist.
Мені написала рекрутер Ксенія.
Спілкування було непрофесійним. Початок розмови був з того, що мене просто спитали, чи володію я тими навичками, що описані в вакансії. Всі ці навички були в резюме. Далі без спілкування і розуміння, яку саме цінність може принести співробітник компанії, рекрутерка зі старту почала питання по зарплатним очікуванням. На моє зустрічне питання, а яка ж в компанії вилка по з/п для вакансії, мені було озвучено від 500$ до 1500$ «в залежності від навичок». Від 500$. Мідлу.
На моє зауваження, що це не відповідає запиту і ринку праці для подібних навичок (компанія ж очікує якісні ліди, контракти тощо), було сказано, що «Ми шукаємо кандидатів з досвідом від 1 року на цю посаду. У вас досвіду відповідно більше, тому розумію, що й запит вищій.» (тоді питання, а нащо ви, бачачи досвід, питали про з/п очікування, зі старту?)
Рекрутерка не збирає дані, не вивчає ринок, не спілкується. А просто хоче спростити собі роботу, одразу прощупуючи, чи готовий кандидат працювати за ланку нижчу, ніж готові платити компанії, що працюють на український ринок.
Маючи деякий досвід в IT не думаю, що побажання компанії не звучали як «знайди спеціаліста подешевше, а там подивимось, що буде». Cold outreach зазвичай основне джерело лідів.
Але непоганих кандидатів можуть зарізати зі старту і є ризик, що компанія наприкінці пошуку отримає зовсім не того кандидата і не ті результати, на які очікує від цього каналу.