Кожен робить для себе висновки сам. Це по-перше.
А по-друге називати все підряд, що тоби не подобається, подібними словами — м’яко кажучи, некоректно.
Крім того, тон твого коментаря звучить як образа, мовляв, «ну, ти і лох — в таке дніще влямався».
Прошу думати над тим, що пишеш, це елементарно неприємно читати.
Я сказав щось смішне? В чому полягав сенс цього коментаря?
Я сказав, що компанія мене дійсно зацікавила — і тематикою проекта, яку я вважаю цікавою та перспективною, і технологіями, з якими у мене немає практичного досвіду, але який хочу отримати.
То що тебе так розсмішило?
А щодо непопередження: якщо в майбутньому виявиться, що компанія записувала розмову, а мене не попередила, то десь в глибині душі буду відчувати, що мене обманули, а після такого навряд чи захочеться працювати далі.
Ну, от приблизно такі ж думки і в мене були з самого початку, але хотілося більше познайомитися з реальними «юзкейсами».
Всім дякую за відповіді.
Нагадаю, що питання стояло чи взагалі практикується запис співбесід, бо сам я взагалі вперше з таким зіткнувся і хотів зрозуміти чи не поодинокий це випадок.
Зробив для себе висновок, що записувати — це нормально, якщо попереджають і кажуть для чого саме це робиться. Ну, а далі кожен вже сам для себе робить висновки.
якщо йдеш на джуніка,
Замість того, щоб публічно висловлювати нічим не підкріплені здогадки, можна було спочатку поцікавитися питанням.
Коли помножив на стек технологій, який там використовується, то результат явно переважив. На галєру, звісно, ніхто б і не думав на таке підписуватися.
Там були абстрактні питання на загальні теми, відповідей на які було б достатньо, щоб скласти враження про кандидата. І вважаю, що це прийнятно. От якби у мене запитали про b-tree чі hash індекси і механізи їхньої роботи в mysql — тоді це дійсно було б дно. А так — все в рамках пристойного.
MEE audio Matrix Cinema — для офісу та метро завдяки активному шумодаву.
ONKYO E700 — для прогулянок пішки та портативності.
AKG Y50 — для роботи з Ableton.
Паралельно обираю варіант між Gear Icon X та іншими моделями схожого форм-фактору — в першу чергу для комфортного прослуховування аудіокниг в ліжку перед сном + планую для спортзалу використовувати.
А от для
а что используют местные заседатели для получения музыкального удовлетворения?
маю японський вініловий програвач з відповідним якісним підсилювачем та пасивною акустикою — жоден lossless з топовими навушниками не зрівняються.
Ну, звісно — це царське ж це діло з холопами в одній черзі стояти.
шантажировать, потому что в процессе звонка может быть сказано что угодно, особенно если смонтировать
Як ти, бідний, ще з розуму не зійшов з такою паранойєю?
В оригіналі це виглядало як
Для того, щоб ненавидіти когось, спочатку треба йому пояснити свою позицію і чому ти вважаєш його повердінку неправильною. Якщо не вистачає духу сказати це в обличчя, тоді це ваші проблеми. Розставте пріоритети що для вас важливіше: не посваритися з тим, хто вас бісить, чи щоб він нарешті почав поважати вас. Завжди можна знайти правильні слова, щоб знайти компроміс і ніхто не образився.
1. Не люблю тих, хто не вміє мислити абстрактно, а зав’язується на реалізацію. І я зараз не про написання коду.
2. Тих, хто робить одну і ту ж помилку двічі.
3. Той, хто задає питання, на які не можна відповісти «так» або «ні».
4. Той, хто безапеляційно щось стверджує взагалі.
5. Той, хто намагається вирішувати проблеми, які йому не під силу, методами, що для цього явно не були створені, але в той же час не додумався просто попросити дати йому такі методи. Часто стосується менеджерів з обмеженими правами в CRM, які не можуть додуматися попросити щось реалізувати для полегшення їх роботи.
6. Тих, хто не тримає своє слово. Якшо написав, що «буде готово через 5 хв», то воно так і повинно бути — тебе ніхто за язика не тягнув. Треба бути готовим в будь-який момент відповідати за кожне своє слово. А в разі необхідності — вчасно визнати свою помилку і зробити висновки.
7. Ті, хто бояться показатися невдахою, і до останнього кажуть, що «все під контролем», замість того, щою вчасно підняти питання і внести корективи.
8. Поводитися з іншими так, як би ти хотів щоб поводились з тобою. Незалежно від ієрархії, статусу чи можливостей. Якщо ти викликав таксі, то виходь відразу і не змушуй таксиста чекати лише тому, що у вас є таке право. Уявіть, як би ви думали на місці таксиста. Те ж саме в офісі — не можна просити когось про допомогу сьогодні, а завтра відмовляти в допомозі іншому, бо «мені це не треба».
9. Мабуть, головне — завжди казати правду і описувати все як є насправді, не намагаючись прикрасити чи нагнітати. Не повинно бути чогось такого, що можна казати одному, але не можна — іншому.
Можна не казати щось або відмовити у відповіді. Але якшо відповідаєш, то лише правду.
10. Ніколи не підвищувати голос на інших. Немає жодної причини, яка б виправдала один лише цей факт.
Список можна продовжувати ще довго, але всі пункти не прив’язані до офісної роботи. Це загальні правила поведінки, які я випрацював для себе і вимагаю від інших.
Моя перша робота, де я маю багато менеджерських функій, показала, що це єдиний спосіб безпроблемно співіснувати не жертвуючи ККД в роботі.
P.S. 11. Намагання вирішувати проблеми, яких немає, замість того, шоб вирішувати проблеми по мірі надходження.
12. Ті, хто не вміють визнавати власні помилки. Крайня стадія, коли шукають будь-які можливості, щоб не сказати це прямим текстом і всіма силами перекласти відповідальність на іншого.
Це не було технічне інтерв’ю. В основному питання по тому з якими проблемамі стикався і як вирішував. Таке собі «оповідання на вільну тему».