Гейм луп — мається на увазі загальний флоу який проходить гравець протягом всієї гри, тобто те який зараз завантажиться рівень, що буде запропоновано гравцю після того як він переможе чи програє рівень, який модуль буде завантажений наступним і тд вирішується на рівні темплейту.
Звісно у продакт менеджерів є певний перелік налаштувань цього флоу в залежності від їх бачення кінцевого результату.
Розробники проекту відповідають тільки за візуалізацію того рівня який отримає ігрова механіка після запуску модуля геймплей і по закінченю рівня мають сповістити контроллер геймплейного модулю про результат.
Дякую за запитання)
Гейм луп — мається на увазі загальний флоу який проходить гравець протягом всієї гри, тобто те який зараз завантажиться рівень, що буде запропоновано гравцю після того як він переможе чи програє рівень, який модуль буде завантажений наступним і тд вирішується на рівні темплейту.
Звісно у продакт менеджерів є певний перелік налаштувань цього флоу в залежності від їх бачення кінцевого результату.
Розробники проекту відповідають тільки за візуалізацію того рівня який отримає ігрова механіка після запуску модуля геймплей і по закінченю рівня мають сповістити контроллер геймплейного модулю про результат.