Підтримую автора та вважаю, що краще сплатити ЄСВ і за березень і за квітень, а у річному звіті по ЄСВ не показувати нарахування. Таким чином, у ФОПа буде переплата ( за умови, якщо нічого не зміниться в законодавстві протягом року).
Доброго дня! У Вашому випадку, я так розумію, Ви турагент. У турагентів трохи інакша ситуація: ФОП платник єдиного податку — турагент сплачує 5% від суми винагороди, тобто на Вашому прикладі: 50 грн.*5%=2,5 грн
Доброго вечора! Так, Вам підходить 3 група, неплатник ПДВ. Тобто з загальної суми доходу оплачуватимете 5% єдиного податку. Наразі інвойс прирівнюється до акту виконаних робіт, наданих послуг. Так що, наприклад, в Приватбанку інвойсу достатньо, щоб Ви отримали на рахунок ФОПа валюту від клієнта.
Доброго дня! Вважаю, що у Вашому випадку краще обрати СПД на спрощеній системі оподаткування (3 група неплатник ПДВ). Майно у Вас не заберуть, якщо плануєте податки сплачувати. З приводу договорів — краще порадитись з юристом. По працівникам: можна оформити за трудовим договором, можна за договором ЦПХ.
Доброго дня! Якщо Ви станете підприємцем на загальній системі, то будете сплачувати ПДФО (податок з доходів фізичних осіб) 18%, військовий збір 1,5%. Ці податки сплачуються з чистого доходу, тобто доходи мінус витрати=чистий дохід. Наприклад, отримали 1000 грн., витратили 700грн. З 300 грн., тобто з чистого доходу, сплачуєте 18% та 1,5%. Всі підприємці, незалежно від того, на якій системі оподаткування, мають сплачувати мінімум 704 грн ЄСВ (єдиний соціальний внесок) за місяць. Морока з загальною системою полягає в тому, що потрібно контролювати Ваші витрати. Для того, щоб зменшити податкове навантаження Вам потрібно мати підтверджуючі документи, які будуть відображати, куди та скільки грошей витратив Ваш ФОП.
Зі спрощеною системою простіше (у Вашому прикладі це 3 група неплатник ПДВ). Ви сплачуєте 5% від доходу і 704 грн. ЄСВ в місяць.
Тому я й кажу, що оптимальний варіант — це відкриття ФОП і робота лише з інвойсами.
З Payoneer можна виводити кошти на свій рахунок в місцевому банку в національній валюті. www.payoneer.com/...
Оптимальним варіантом буде все-таки реєстрація ФОПа: будете платити 5% від доходу і спокійно працювати на іноземних замовників. Для ведення зовнішньоекономічної діяльності ФОПу дійсно потрібен лише інвойс. Що стосується Payoneer, то виплата через них здійснюється лише в гривні і вони працюють лише з Mastercard. В зв’язку з останньою ситуацією на ринку, курс валют піднімається, а через Payoneer здійснюється виплата по курсу платіжної системи, тобто нижчому за ринковий.
Добрый день! Согласно ст. 43 НКУ, налогоплательщик подает заявление на возвращение ошибочно и/или излишне оплаченных денежных средств в произвольной форме, в которой отмечает направление перечисления средств: на текущий счет налогоплательщика в учреждении банка; возвращение наличными средствами за чеком в случае отсутствия у налогоплательщика счета в банке. Хорошо, что у Вас переплата, а не долг :)
Налоговая даёт разъяснения в устной и письменной форме о том, что позитивная курсовая разница не является доходом, согласно ст. 292 НКУ.
Конечно можно.
Конечно же единый налог платится после окончания отчётного периода. В статье указан самый простой пример, чтобы стало понятней, какие налоги в общем платит предприниматель.
При аутсорсинге заказчик получает не только компетентных помощников, на которых не нужно тратить время и деньги на обучение, а и уже отработанные до автоматизма наработки и решения. Кроме этого можно снизить косвенные затраты (например, на обстановку рабочего места бухгалтера) и сосредоточиться на своей деятельности. Весомым преимуществом является и то, что появляется возможность получить независимую оценку внутренних процессов компании и их эффективность.
Налоговая говорит так: если уплачены все налоги, сданы отчёты, то проблем не должно возникнуть. Сначала процедура закрытия предпринимателя происходит в администрации, где Вы изначально регистрировали СПД (подаётся заявление о закрытии за 10 дней до окончания квартала). После того, как Вам выдадут «уведомление» о закрытии ЧП, нужно обратиться в налоговую, чтобы она провела проверку Вашего предпринимателя (пишете заявление на проверку) и сдаёте ликвидационный отчёт. Закрываете все банковские счета, которые были открыты под СПД. Если после прохождения проверки у Вас всё в порядке, и Вам всё-таки не нужно платить штрафы- предприниматель считается официально закрытым.
Уважаемый Mimoletom Prohodil, каждый выбирает для себя, нужно ли ему оформлять СПД и для каких целей. Если Вы не считаете нужным — Ваше право. Отлично, что можете разобраться во всех нюансах. Но тем не менее, у большинства эти вопросы возникают, и им необходима консультация специалистов. Наше дело — не втирать, а отвечать на конструктивные вопросы. Спасибо за Ваш комментарий.
Уважаемый Алексей, спасибо за Вашу точку зрения. Где Вы увидели пропаганду — не понятно! Топик создан для обсуждения вопросов, с которыми сталкиваются ФОП в бухгалтерии и банках.
Я бухгалтер у сфері ІТ по ФОПам. Пропоную безкоштовні консультації по бухгалтерії. Пишіть в особисті повідомлення)