Часто в деяких іграх, щоб отримати якись конкретний предмет, необхідно наприклад перемагати деякого супротивника велику кількість разів, бо відсоток «випадання» унікальної речі досить малий. А супротивник респавниться тільки в новій ігровій сесії. Відповідно все що роблять гравці, це відкривають нову ігрову сесію, перемагають супротивника, закривають ігрову сесію. Таким чином, результат даного відношення буде сильно спотворений, і оцінка
Читаю статтю, і зацікавила метрика
Часто в деяких іграх, щоб отримати якись конкретний предмет, необхідно наприклад перемагати деякого супротивника велику кількість разів, бо відсоток «випадання» унікальної речі досить малий. А супротивник респавниться тільки в новій ігровій сесії. Відповідно все що роблять гравці, це відкривають нову ігрову сесію, перемагають супротивника, закривають ігрову сесію. Таким чином, результат даного відношення буде сильно спотворений, і оцінка
буде не точна. Є якісь альтернативи?