На цьому тижні був мій останній день в Амо. Так як я завжди читаю відгуки на доу, то вирішив теж контриб’ютити, тому тримайте чесний та вичерпний фідбек.
Працював у компанії 3 роки, спочатку у веб команді, а потім у R&D, яке на початку березня потрапило під скорочення.
Три роки з Амо пролетіли непомітно, так і повинно бути, коли задоволений процесом. За цей час було отримано багато нового досвіду та приємних спогадів.
Які плюси роботи в Амо?
— це справжнє продуктове IT, як і усі компанії у холдингу Genesis
— доступ до екосистеми Генезису, а це: ведення ФОП, вирішення лігал питань, навчання у внутрішніх школах (product, soft skills, тощо), внутрішні ком’юніті по всіх напрямках, спортивні групи (футбол, волейбол, біг, бокс, та інші), корпоративний лікар
— люди, люди і ще раз люди — це головний плюс Амо, та Генезису загалом. Тут зібрались розумні та досвідчені, ці люди мотивуюсь, з ними цікаво спілкуватись та проводити час. Звісно це завдяки ретельному відбору кандидатів, які зазвичай проходять 5 етапів співбесід.
— досвідчений менеджмент та добре налагоджені процеси, мінімум бюрократії
— відмінний ворк/лайф беленс
— сучасний офіс на Подолі поруч з метро
— сніданки та обіди в офісі, фрукти, снеки, напої та мільйон різновидів чаю
— є корпоративний масажист, уроки інглішу, йога, бокс та інші активності
— з початку війни з’явився фул ремоут, якого дуже не вистачало під час пандемії
— видають сучасну техніку, в тому числі макбуки про на М процесорі
— півтора роки тому провели крутий ребрендинг разом з banda agency, компанія все більше стає самостійною та незалежною від Генезису
— компанія партнериться з благодійними фондами та наближає перемогу
А які мінуси?
— платять меньше медіани по ринку
— переглядають зарплату раз на рік, коли про це нагадуєш. Деякі не отримували рев’ю півтора роки. Коли я тільки прийшов у компанію, обіцяли робити рев’ю два рази на рік.
— мінімальний пакет при скороченні, виплачується тільки відпустка. На фоні нещодавніх скорочень у інших компаніях, в Амо не дають додаткову ЗП, техніку, тощо.
Звісно я рекомендую Амо та компанії в холдингу Генезис. Працювати тут у задоволення і тебе оточують дуже класні люди)
Поділюсь кейсом про те, як НЕ треба проводити хайрінг флоу на прикладі cpamatica.
Спочатку коротке інтро: я працював продакт менеджером і попав під скорочення одного проекту в Генезисі. Не чекаючи бюрократичного флоу по внутрішньому сорсингу, я сам вийшов на рекрутера Олену з cpamatica.
Отже ми домовились з Оленою про перший етап — технічну співбесіду. Цей етап я успішно пройшов. На самій співбесіді домовились з хайрінг PM Дмитром Карповим, що бар рейзингу не буде, так як я внутрішній кандидат. Після цього я виконав тестове завдання і по фідбеку теж все було класно, будемо рухатись далі.
Перший ред флаг — все ж таки вирішили провести бар рейзинг. Зі свого боку я подумав, що це не гарно — домовлятись про одне, а по факту робити інше. Але добре, я погодився на бар рейзинг.
Що собою являє бар рейзинг, я звісно знаю. Як мінімум тому, що вже раз його проходив. Того разу бар рейзером був СРО зі Skelar і питання були про продуктове мислення, та перевірка фіту у компанію. По суті нічого складного, це більше як формальність.
Але! На мій подив, цього разу замість бар рейзингу провели ще одну технічну співбесіду. При цьому ще й затягнули її на півтори години замість запланованої однієї. А це, на хвилинку, сьома година вечора, коли вочевидь люди вже не продуктивні. Але не зважаючи на це, я звісно відповив на всі питання бар рейзера — CPO Любомира.
Будемо відверті, якщо бар рейзинг пройшов погано, мене би не звали після цього на співбесіду у проект Любомира. Але прошу, давайте на цьому етапі абстрагуємось від наданого фідбеку, а зосередемось саме на ключових моментах хайрінгу.
Перше — це порушення початкових домовленостей щодо відсутності бар рейзингу.
Друге — це бар рейзинг, який насправді виявився зовсім не бар рейзингом.
Після цього вечірнього допиту, я списався з Любомиром. Подякував йому за співбесіду та зауважив, що це був не бар рейзинг, а технічна співбесіда. І він мені чесно відповів, що його попросили провести саме технічну співбесіду.
Цитую Любомира: «Мене попросили сьогодні зробити фокус саме на це, тому так і вийшло. В загальному на бар-рейзингу я софт-скілам і culture fit приділяю увагу».
І тут мені цікаво, навіщо так вчиняти, ще й з внутрішнім кандидатом (aka генезієць)?
Як у разі отримання оферу працювати з людьми, які не дотримуються домовленостей, та обманюють два рази поспіль?
Думаю ці питання залишиться відкритими і кожен сам собі на них відповість.
Зі свого боку додам, що у підсумку це звісно розчарування та даремно витрачений час, вважаючи що і тестове вони дають об’ємне. Якщо би з початку все було чесно та прозоро, домовленність про флоу на березі, то претензій звісно би не було, незалежно від результату та фідбеку.
Щодо Олени, то їй щиро вдячний за професійну роботу та приємне спілкування. Вона швидко відповідала на повідомлення, організовувала зустрічі, та давала корисні рекомендації щодо подальшого процесу.
Єдине що фідбек довелось уточнювати, але як мені пояснила знайома з рекрутменту, це така зараз тенденція — не давати негативний фідбек. Хоча на мою думку, коли людина витратила багато часу на спілкування з компанією, вона заслуговує одразу отримати повноцінний фідбек.
PS гра на випередження: дуже прошу не писати фрази-кліше по типу «нам дуже шкода, що у вас склався негативний досвід спілкування з нашою компанією». Я тут не шукаю співчуття, чи чогось подібного, а просто надаю конструктивний фідбек. Тому що вважаю, що так робити не окей.