Нема зради. Зараз щоб мати підтвердження, що компанія існує і не банкрот треба або платити clutch або замовник сам має наймати юристів. Тому навіть, якщо буде реєстр верифікованих компаній з даними про те, що вони реальні, платять чправно податки і держава з ними не має проблем, проти них нема позовів то вже супер. Також є інструмент «страхування професійної відповідальності».. якщо уряд зможе це просувати на нормальних умовах то супер..
Та не питання чи частина людей продуктивніше вдома і чи людям кофортніше з дому. Копанії б лише вигравали. Економія на офісі, глобальний найм напряму. Проблема в тому, що в середньому проблем з повним ремоутом більше ніж користі..
Дякую за статтю. З досвіду коли робимо аналіз проблеми одразу приходять ідеї їх вирішення тому добре щоб канвас мав одразу місце для нотування ідей і інсайтів. Також гарно б додати в процес ресерч і спікування з юзерами. Ключовим для оцінки є розуміння наскільки великим є біль і наскільки частим є шанс реалізації ризику. По суті ризик це проблема яка не завжди реалізується, а притаманна лише умовно 20% випадків (відсутність решти чи її довгий пошук). Найскладніша частина це обрання і пріорітизація рішень. Тут дуже важливо розуміти контекст який жодний канвас не дасть. Ну і ключове: можливість стрімких інновацій будується на історичних хвилях, коли поєднуються демографічні зміни, зміни технологій, зміни регулювання і конкурентного ландшафту. Нажаль, більшість таких фреймворків ігнорують ці хвилі взагалі. Ваш приклад з успіхом уберу взагалі не освітлює стратегії компанії і зони її конкурентних переваг: дорогі авто, вихід по кожному місту окремо, макстимальне залучення інвестицій, прийнятий ризик іти в супереч законодавчій вимозі на ліцензію на таксі і не освітлює того що на коротко відкрилось вікно можливостей — мобільні пристрої з GPS і вміру швидким інтернетом стали завойовувати світ.. легкий доступ до інвестицій для технологічних компаній, значний відсоток молоді яка віддає перевагу апкам ніж дзвінкам в колцентр.. значно нижчі витрати маркетплейсів порівняно з класичними сервісами, краща можливість масштабуваггя і гейміфікація яка зможе мотивувати водіїв працювати більше за менші гроші.. отаке.
Дякую! Дуже гарний матеріал і чудові відео з прикладами! Чекаємо на наступні відео!
Договір про непереманювання це норм практика на заході. Заборонить забирати клієнта чи співробітників в свою галерку. Для більшості ІТ-шників не проблема. А хто планує будувати свою компанію сам розуміє, що радо почне такі договори з власними працівниками підписувати ))
Для бажаючих завжди є можливість безкоштовно або в партнерстві записати свій курс в професійній студії з професійним монтажем і графікою. Пошукайте канал Rist на Youtube.
ПДФ майже ніде не платять через схеми з ФОП, венчурними іпотечними фондами і т.п.
Думаю, Юра зрадів )
поки тільки для своїх, але в нас є вакансії )
Погоджуюсь. Жаль, але в нас не було півдня. Та й це не не основна ціль челенджу. Ми дуже багато тестувань проходимо на реальних проектах, тому поки так як є.. з часом спробуємо складніші челенджі..
Чим краща?)
Ви ж самі написали, що таке можливо в великих магазинах. Але рішення добре якщо підкріплене економічними розрахунками. Багато маленьких ваг біля кожного стелажа.
Дякую за уважність, Анна. Ви б скількох опитували в межах навчального проекту? :)
Якраз Юлька ліквідувала бартер в енергетиці і відключення припинились.. Нащо брехати??
Дякую, за рекомендацію літератури ) Можете ще щось рекомендувати?
помічав колись, що якщо писати, що відповіль дуже дуже важлива для вашої кар’єри, або простити кілька разів подумати краще то якість відповідей може покращуватись.