Придумай інший проект, який буде корисний і цікавий іншим людям. Не думаю, що для кількох крутих ідей потрібно нову ОС писати :) Можна обмежитись написанням додатків. А якщо хочеться дійсно розширити можливості ОС чи фреймворків, і є для цього ідеї та вміння — то вперед з pull-request-ами на github linux, .net core, java і тд.
Для senior і вище деякі замовники ставлять вищу освіту як обов’язкову умову. Не думаю що хтось від того виграє, але такі випадки не поодинокі.
Якщо би Ви знали, як саме проходить «навчання» (сам не признаю, бо дорога не місце щоб зясовувати стосунки), то зрозуміли б, що навіть поліція визнає Вас винним. Бо Вас обженуть, після цього дуже різко пригальмують, і Ви плавно і акуратно вїдете в чийсь зад. І хто винний — той хто не тримав дистанцію — тобто Ви. Така ось школа, з первісними законами)
Я щось пропустив, чи Ви собі самі встигли придумали що хтось жаліється що не можна їздити між рядами?)
ПДР — це Правила дорожнього руху. А 11.2 — це пункт в них.
Думаю розшифрую, а то громадянин так і не зрозуміє що ти мав на увазі :D
Ну удачі, їдь як хочеш, але чую що колись комусь, хто їхатиме позаду тебе, таки припече, і будуть тебе на дорозі вчити) І головне — будуть праві, з логічної точки зору. Але бути вірним своїм переконанням — це головне, ти не зважай, роби як знаєш)
О так! Розкажіть як воно небезпечно їхати по дорозі з одностороннім рухом та 2 полосами на
Я ж не кажу їм їхати
І невже таким водія аж так важко глянути в їх великі і акуратні дзеркала, щоб зауважити що вони стають перешкодою іншим?!
Ми і задали. Тому і купили) Щось я не розумію до чого Ви хилите..
Тому я (і не тільки) звернув увагу активних і потенційних мото-ненависників що звук — це наша безпека, і не у всіх (а особливо у спортів) він аж такий гучний щоб в квартирі заважати.
На рахунок копів — то пора їм дійсно ділом зайнятись, а то реально на мотоциклі є відчуття безкарності, вони навіть не пробують їх зупиняти (ситуація у місті Львові)...
Саме тому коли хочеться відкрутити — то їду на трасу, з 2 полосами і відбійником посередині. Там треба дуже постаратись щоб створити аварійну ситуацію)
Якщо Вам дійсно аж так заважає — то викликайте поліцію, робіть заміри рівня шуму в кімнаті при зачинених вікнах після 23 год. Повідомленнями на форумі тут не зарадиш..
І тим не менше, незнання таблички множення не робить людину поганим водієм)
А я тоді ще раз повторю, що людина яка не висипається і хоче виспатись — вона знайде і час і місце. А людина яка хоче знайти винного (а винний зазвичай в неті сидить до ночі, замість того щоб спати лягати) — обов’язково його знайде.
Між рядами в пробках їзджу. І бачу в цьому лише плюси — і я швидше пересуваюсь, і місця не займаю, і мотоцикл менше гріється, і нікому не заважаю — адже на світлофорі спокійно встигаю прискоритись і не створювати нікому проблем. Якщо пробки немає — то можу між рядами обігнати. Але у тому випадку, коли доблесні автомобілісти забувають про принцип «fast/slow line» (коли лівіша смуга має дещо більшу швидкість руху). Але зауважу, що у пробці між рядами я саме їжджу, це в середньому
Насправді мене дивує як більшість водіїв не можуть оцінити реальну швидкість мотоцикла, коли він рухається в пробці. Та якби я на 100 км/год проїхав між рядами, то Ви б офігіли не менше за мене (це і звук, і відровий потік і все решта). Стає страшно як Ви тоді оцінюєте швидкість інших ТЗ в інших дорожніх ситуаціях...
Просто коли читаєш про те, що бідні водії повинні рано прокидатись на роботу, а ще й не висипаються через мотоциклістів... Чому мені здається, що ситуація в першу чергу спричинена саме їх графіком роботи, і явно не зовнішніми чинниками? Якщо людина хоче виспатись — то лягає спати завчасу. А якщо хоче знайти винного, чому не вийшло — то завжди знайде.
Я не сприймаю персонально. Просто якщо Ви конкретно звинувачуєте «спільноту» мотоциклістів, чи її частину, то я у відповідь ту ж спільноту і захищаю.
На рахунок «слабоголовості» — отримаєте диплом лікаря після 8 років навчання — тоді і будете діагнози розставляти. І то в своїй сфері. А до того тримайте свою невдоволеність в рамках етики спілкування.
А до чого тут це? Ефект Доплера впливає на частоту звуку, себто тон (назустріч — вищий, віддаляючись — нижчий). Хіба що Ви натякаєте, на те що за звуком можна визначити і напрям руху мотоцикла — тоді це вірно, але навряд хтось над цим задумується коли за кермом.
Я після українських доріг взагалі ні в кому і ні в чому не впевнений. Привик, що коли їду, то потрібно очікувати несподіванки навіть від тих, хто виглядає абсолютно невинним ягнятком. Це перше правило мотоцикліста — з-за кожного повороту, на кожному перехресті ховається хтось, хто хоче тебе вбити. Тобто не буквально, але цілком імовірно.
Ну та, напевно ще й раком люди хворіють, бо саме мотоциклетні викиди найбільш канцерогенні))) Розсмішили.
+