Head of Quality Control в AllRight
  • All Right

    Працюю в AllRight вже понад 5 років — розпочинала як спеціаліст із якості, зараз очолюю відділ контролю якості дзвінків та чатів. За цей час разом із компанією пройшла/проходжу чимало викликів: ковід, та повномасштабну війну. У найважчі моменти AllRight підтримує своїх людей — і морально, і матеріально.
    Це місце, де цінують команду
    Компанія постійно розвивається! Якість обслуговування суттєво зросла, а зараз активно впроваджуємо AI для перевірки дзвінків, чатів та відеоуроків. Ми йдемо в ногу з часом
    Особливо ціную баланс між роботою та особистим життям — тут немає роботи у свята, є відпустки, лікарняні, страхування та навіть одноразова допомога у випадках проблем зі здоров’ям — як у працівника, так і його дитини.
    Я пишаюсь тим, що є частиною AllRight. Тут завжди є розвиток, рух уперед і підтримка.
    Це не просто компанія — це спільнота, яка справді піклується про своїх.